Календарне планування

календарне планування
Природознавство
(за підручником І. В. Грущинської)
68   годин   на   рік
(2   години   на  тиждень)


Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

І семестр
Спостереження за порами року
1.       
Що таке явища природи? Вплив Сонця на сезонні явища у природі


5-7

2.       
Яку форму має Земля? Глобус — модель Землі


8-10

3.       
Горизонт. Основні сторони горизонту. Яку форму має го­ризонт?


10-11

4.       
Обертання Землі навколо осі. Доба. Чому буває день і ніч?


12-13

5.       
Рух Землі навколо Сонця. Рік. Чому змінюються пори року?


14-15

6.       
Резервний урок


7.       
Як вимірювати температуру повітря? Термометр
Практична робота №1 Визначення показів термометра за малюнками.


18-19

8.       
Де в природі міститься вода?


20-21

9.       
Зміна стану води при нагріванні й охолодженні.
Практична робота №2. Вимірювання температури повітря та води.


22-23

10.   
Колообіг води в природі



24-25

11.   
Якою бувають погода і хмарність?
Що таке вітер?



26-27
28-29

12.   
Народні прикмети, які допомагають передбачити погоду
Узагальнюючий урок «Що я знаю про вплив Сонця на при­роду і погоду?»



32-33

13.   
Тематична контрольна робота №1


14.   
Дослідницький проект. Птах року України.


ПРИРОДА ВОСЕНИ

15.   
Які в осені прикмети? Як змінюється нежива природа восени?


38-45

16.   
Осінні явища у житті рослин


46-47
17.   
Як різняться рослини за тривалістю життя?



48-49

18.   
Як розмножуються рослини? Як розселяються рослини?


50-53

19.   
Гриби: їстівні та отруйні. Чому восени добре збирати гриби?
Практична робота №3. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю.


54-55

20.   
Осінні зміни в житті комах і риб


56-57

21.   
Як змінюється восени життя птахів?



58-59

22.   
Осінні зміни в житті звірів.



60-61

23.   
Зв'язки між неживою та живою природою Заняття людей в місті та селі восени.



62–63
64-65

24.   
Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи восени.


25.   
Тематична контрольна робота №2


26.   
Навчальний проект «Пташина їдальня».


ПРИРОДА ВЗИМКУ

27.   
Які прикмети у зими? Зимові зміни в неживій природі.
Практична робота №4. Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками.



72-75, 78-79

28.   
Практична робота №5. Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу.


29.   
Як рослини пристосовувалися до зими?



80-81

30.   
Як птахи пристосувалися до життя взимку?



82-83

31.   
Як звірі пристосувалися до життя взимку?



84-85

32.   
Як люди піклуються про тварин взимку?
Які турботи приносить людям зима?


86-87

33.   
Тематична контрольна робота №3


34.   
Навчальний проект.Як рослини готуються до зими?
Як тварини готуються до зими?


35.   
Резервний урок


ІІ семестр
ПРИРОДА НАВЕСНІ

36.   
Весна та її ознаки



96-99

37.   
Екскурсія до весняного парку


38.   
Ознаки весни в неживій природі



100-101

39.   
Як дерева зустрічають весну?



102-103

40.   
Які трав'янисті рослини першими зацвітають навесні?



104-105

41.   
Практична робота №6.Розпізнавання органів трав’янистих рослин.


42.   
Життя комах навесні



108-109

43.   
Резервний урок


44.   
Як змінюється навесні життя риб



110-111

45.   
Коли повертаються із вирію перелітні птахи



112-113

46.   
Весняні зміни у житті звірів



114-115

47.   
Чим займаються люди в місті та селі навесні



118-119

48.   
Узагальнюючий урок «Що я знаю про погоду та природу навесні»



122-123

49.   
Тематична контрольна робота №4


50.   
Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи навесні.


ПРИРОДА ВЛІТКУ

51.   
Літо та його ознаки



128-131

52.   
Літні зміни в неживій природі



132-133

53.   
Життя рослин влітку.



134-135

54.   
Які рослини ростуть на луках та поблизу водойм?



136-137

55.   
Чи всі лісові ягоди можна куштувати
Практична робота №7.Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями


138-139

56.   
Життя тварин влітку у лісі



140-141

57.   
Як живеться тваринам влітку на луках та водоймах



142-143

58.   
Тематична контрольна робота №5


59.   
Які рослини занесені до Червоної книги України?



144-145

60.   
Які тварини занесені до Червоної книги України?



146-147

61.   
Навчальний проект. Червона книга України.


62.   
Що ти знаєш про рослини — символи України?



148-149

63.   
Резервний урок


64.   
Як досліджувати природу влітку?



154-155

65.   
Узагальнюючий урок «Що я знаю про сезонні зміни в при­роді»



156-157

66.   
Тематична контрольна робота №6





67.   
Екскурсія в природу. Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається).




                                                Українська  мова

(за підручником Вашуленко М.С., Дубовик С.Г., Видавничий дiм "Освiта"
Рік видання 2012)

№ уроку
Тема уроку
№№ завдань
Дата
Скориговано
Звуки і букви. Склад. Наголос

  1.  
Звуки мовлення, букви якими вони позначаються.
1-6



  1.  
УРЗМ




  1.  
Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків. Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків слова так, щоб вийшло інше слово (сон – слон).
7-11



  1.  
Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру.
12-15



  1.  
Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру.. Вимова і написання слова алфáвіт і алфавíт
16-20



  1.  
Великі літери української абетки.
21-25



  1.  
Розташування слів за абеткою. Вимова і написання слова червоний.
26-31



  1.  
Уміння користуватися абеткою в роботі з навчальним словником.. Вимова і написання слова вересень.
32-36



  1.  
Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах (ба-бу-ся).Перенос слів з рядка в рядок складами.
37-41



  1.  
УРЗМ




  1.  
Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків
42-44



  1.  
Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків (закріплення).




  1.  
Правило переносу слів з буквами й та ь у середині слова.
45-49



  1.  
Правила переносу із буквосполученнями дж, дз, йо, ьо




  1.  
Правило переносу слів з апострофом.




  1.  
Правило переносу слів з подвоєними приголосними. Вимова і написання слова завдáння, співчуття.




  1.  
Контрольна робота: диктант (Назва диктанту)




  1.  
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків
50-54



  1.  
УРЗМ




  1.  
Позначення буквами я, ю, є, ї  двох звуків. Спостереження за позначенням сполучення звуків [йо]. Вимова і написання слова заєць.
55-57



  1.  
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.
58-61



  1.  
Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в наголосі ( Вимова і написання слів ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки).




  1.  
Визначення наголошених складів, звуків. Робота зі словами, наголошування яких треба запам’ятати. Повний звуковий аналіз слів.
62-66



  1.  
Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених складів, звуків.
67-72



  1.  
Аналіз контрольної роботи. Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків.
79-83



  1.  
УРЗМ, вимова і написання слова чернетка




  1.  
Звук [ф],буква Ф,ф.
84-89



  1.  
Звук [ф], звукосполучення [хв].
90-94



  1.  
Звуки [дж],[дз],[дз’] – вимова і позначення на письмі. Перенос слів з цими буквосполученнями. Орфоепічні вправляння.
95-98



  1.  
Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків[ґ] - [г]. Вимова і написання слова ґудзик.
100-104



  1.  
Буква щ, її звукове значення.
105-110



  1.  
УРЗМ




  1.  
Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звуки. Вимова і написання слова ведмíдь.
11-117



  1.  
Правильне вимовляння (за зразком учителя), розрізнення на слух дзвінких – глухих, твердих – м’яких приголосних звуків.
118-121



  1.  
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу:дуб, сад, сядь, віз, ложка, казка, берізка.
122-126



  1.  
Тверді і м’які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м’яких звуків. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь).
127-131



  1.  
Позначення м’якості приголосних перед [о]. Перенос слів зі знаком м’якшення.
132-135



  1.  
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.
136-140



  1.  
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вимова і написання слів дятел, рюкзак.
141-144



  1.  
Контрольна робота: списування




  1.  
Аналіз контрольної роботи. М’який приголосний звук [й]. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
145-149



  1.  
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.
152-155



  1.  
Подовженні м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.
156-160



  1.  
Перенос слів із м’якими подовженими звуками.
161-166



  1.  
Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними.
167-170



  1.  
Контрольна робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»
171-173



  1.  
Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів. Вимова і написання слова .




  1.  
УРЗМ




  1.  
Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання (твердо вимовляючи приголосні звуки [б], [п], [в], [м], [ф], [р] перед сполученнями [йа], [йу, [йе], [йі]).
174-178



  1.  
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. Вимова і написання слова  духмяний.
179-181



  1.  
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. Правило переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова комп’ютер, п’ятниця.
182-186



  1.  
УРЗМ




  1.  
Контрольна робота: диктант (назва диктанту в лапках)




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань



ІІ семестр
Мова і мовлення


  1.  
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними знаками.




  1.  
Усне і письмове мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення і культура спілкування.
192-196



  1.  
Спостереження над силою голосу і темпом мовлення за текстами різних типів. Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями.
197-201



  1.  
Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Формування  вміння будувати діалог. Вимова і написання слів будь ласка,до побачення, на добраніч
202-204


Текст


  1.  
Що таке текст? Добір до тексту заголовка. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту.
205-212



  1.  
Спостереження за побудовою тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.
213-215



  1.  
Спостереження за роллю абзаців у тексті.




  1.  
Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання (зачин – основна частина – кінцівка).



Речення


  1.  
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення .
222-226



  1.  
Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і написання слова теáтр.
227-230



  1.  
УРЗМ. Спостереження за використанням слів (він, вона, вони, цей, ця, це, ці, тоді, після того) для зв’язку речень у тексті.




  1.  
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення.
231-234



  1.  
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Засвоєння питальних слів.
235-238



  1.  
Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки. Інтонація речень, різних за метою висловлювання.
239-242



  1.  
Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання до дії. Спостереження за інтонацією таких речень.
247-250



  1.  
Контрольна робота: списування




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям.
251-255



  1.  
Головні слова в реченні. Вимова і написання слова ноутбук.
258-262



  1.  
УРЗМ. Робота над інтонацією розповідних і питальних речень.
243-246



  1.  
Визначення головних слів у реченні.
263-265



  1.  
Зв’язок слів у реченні за питаннями.
266-269



  1.  
Побудова речень. Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речень.
270-274




Слово


  1.  
Спостереження за лексичним значенням слова




  1.  
Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою або родовою). Вимова і написання слів понеділок, середа, четвер, понеділок, неділя.




  1.  
Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.




  1.  
УРЗМ. Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше.




  1.  
Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії. Вимова і написання  слова метрó.




  1.  
Слова, близькі за значенням черевúки.




  1.  
Слова, протилежні за значенням.



Слова, які означають назви предметів (іменники)


  1.  
Уявлення про слова - назви предметів (іменники). Вимова і написання слова предмéт.
279-282



  1.  
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.
283-287



  1.  
Змінювання іменників за зразком: один – багато. Вимова і написання слова дитина.
288-295



  1.  
УРЗМ. Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту (скласти речення, яке можна було б використати під час обговорення письмової роботи однокласника, використати слова, потрібні для визначення позитивного в роботі).




  1.  
Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей.
296-303



  1.  
Велика буква у кличках тварин.
304-306



  1.  
Велика буква у кличках тварин.
307-311



  1.  
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Вимова і написання слова Батьківщúна, вулиця.
312-317



  1.  
Контрольна робота з мовної теми «Іменник»




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками.




  1.  
Повторення матеріалу з теми «Іменник»



Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)


  1.  
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова і написання слова ознака.
318-322



  1.  
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато. Вимова і написання слова червóний, черговúй.
323-326



  1.  
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.
327-330



  1.  
УРЗМ.




  1.  
Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова  календáр.
331-334



  1.  
Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням.
335-338



  1.  
Контрольна робота: складання діалогу




  1.  
Повторення матеріалу з теми «Прикметник»



Слова, що означають дії предметів (дієслова)


  1.  
Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова).
339-342



  1.  
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
343-345



  1.  
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен.
346-349



  1.  
 Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Вимова і написання слів медаль, герой
353-356



  1.  
Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.
357-359



  1.  
Спостереження за багатозначними словами - назвами дій.
360-364



  1.  
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово»




  1.  
Аналіз контрольної роботи



Службові слова


  1.  
Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.
365-367



  1.  
Спостереження за роллю службових слів у реченні.
368-371



  1.  
Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.
372-375


Повторення вивченого за рік


  1.  
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
416-418



  1.  
УРЗМ. Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання.
350-352



  1.  
Диктант.




  1.  
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
419-421



  1.  
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
422-424



  1.  
Узагальнення та систематизація знань за рік





Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця рюкзак, середá, співчуття, теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер. (36 слів).

  
Математика
(2 клас)
(За підручником  Богданович М.В., Лишенко Г. П.Київ, "Генеза", 2012)

№ уроку
Тема уроку
№ завдань
Дата
Скориговано
Повторення матеріалу

1.       
Задачі уроків математики у 2 класі. Випадки додавання і віднімання чисел пов’язані з нумерацією.
1-11


2.       
Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел.
12-21


3.       
Одиниці вимірювання довжини. Назви чисел при додаванні та відніманні. Порядок додавання чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
22-41


4.       
Зв'язок додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. Складання і розв’язання задач.
42-52


5.       
Складання і порівняння задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Самостійна робота.
53-62


6.       
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд різними способами.Порівняння виразу і числа.
63-71


7.       
Контрольна робота №1



8.       
Аналіз контрольної роботи. Одиниці вимірювання часу: рік, місяць. Розв’язування задач.
72-80


Таблиці додавання і віднімання чисел

9.       
Таблиця додавання і віднімання числа 2 і 3. Вправи і задачі на засвоєння таблиці. Відрізок і ламана.
81-98


10.   
Таблиця додавання та віднімання чисел 4 і 5. Творча робота над задачею. Довжина ламаної. Задачі, які розв’язуються дією віднімання.
99-108


11.   
Вирази з буквеними даними.Розв’язування задач.
109-118


12.   
Таблиця додавання і віднімання числа 6. Вирази з буквеними даними.Розв’язування задач з двома запитаннями. Многокутники.
119-137


13.   
Таблиця додавання і віднімання числа 6. Вправи і задачі на засвоєння таблиці. Вирази з буквеними даними.
138-146


14.   
Таблиця додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами.
147-154


15.   
Позначення геометричних фігур буквами. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць.
155-161


16.   
Розв’язування прикладів і задач на знаходження невідомого зменшуваного.
162-168


17.   
Таблиця додавання і віднімання числа 8. Довжина ламаної.
169-177


18.   
Задачі на дві дії. Розв’язування прикладів на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання.
178-186


19.   
Таблиця додавання і віднімання числа 9. Периметр чотирикутника.
187-195


20.   
Розв’язування прикладів на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання.Розв’язування задач на дві дії за поданим планом.
196-202


21.   
Таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.Розв’язування задач на дві дії за поданим планом.
203-210


22.   
Периметр трикутника.Розв’язування задач на 2дії різними способами.
211-217


23.   
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах з дужками.
218-226


24.   
Читання виразів використовуючи різні математичні терміни. Розв’язування прикладів і задач. Самостійна робота.
227-235


25.   
Кут. Види кутів (прямий, гострий, тупий).
236-242


26.   
Порівняння іменованих чисел. Прямокутник.
243-249


27.   
Розв’язування прикладів та задач. Ширина і довжина прямокутника.
250-258


28.   
Ширина і довжина прямокутника. Квадрат.
259-264


29.   
Контрольна робота № 2



30.   
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування прикладів та задач.



Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд

31.   
Додавання виду 28+59. Розв’язування прикладів і задач.
265-276


32.   
Приклади і задачі на засвоєння прийому додавання. Задачі на протилежний рух.
277-284



  1.  
Додавання виду 38+4. Творча робота над задачею. Розв’язування задачі двома способами.
285-294



  1.  
Додавання виду 76+4. Задачі на дві дії.
295-302



  1.  
Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух.
303-310



  1.  
Додавання суми до числа.Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задачі двома способами.
311-321



  1.  
Віднімання числа від суми.Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задачі різними способами.
322-329



  1.  
Усне віднімання виду 40-8. Вправи і задачі на засвоєння прийому віднімання.
330-338



  1.  
Закріплення прийому обчислення виду 40-8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом.
339-346



  1.  
Віднімання виду 53-8. Творча робота над задачею.
347-354



  1.  
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач за числовими даними до малюнків.
355-363



  1.  
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею. Самостійна робота.
364-369



  1.  
Віднімання виду 50-34. Розв’язування прикладів і задач на закріплення прийому обчислення.
370-378



  1.  
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за малюнком і коротким записом.
379-386



  1.  
Повторення додавання і віднімання  двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею.
387-394



  1.  
Контрольна робота №3




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Віднімання суми від числа. Обчислення виразів зручним способом.
395-403


Арифметичні дії множення і ділення


  1.  
Аналіз результатів контрольної роботи. Дія множення, знак множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення та прикладів на множення прикладами на додавання.
404-411



  1.  
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення.
412-418



  1.  
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.
419-427



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення додавання і віднімання в межах 100.
428-435



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дві дії різних ступенів.
436-444



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступеня.
445-460



  1.  
Дія ділення. Задачі дії різного ступеня.
461-467



  1.  
Зв’язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і прикладів на дії першого ступеня.
468-475



  1.  
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення.
476-482



  1.  
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач.
483-489



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 2. Назви чисел при діленні. Самостійна робота.
490-498



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2.
499-508



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання виразів на дві дії за текстовим формулюванням.
509-515



  1.  
Контрольна робота № 4




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. Підсумковий урок за семестр.



ІІ семестр

  1.  
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задач на дії різного ступеня.
516-523



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові.
524-532



  1.  
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання.
533-540



  1.  
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.
541-546



  1.  
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії.
547-555



  1.  
Повторення вивченого. Творча робота над задачею.
556-564



  1.  
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням.
565-571



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата.
572-577



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. Самостійна робота.
578-584



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів з буквеним компонентом.
585-592



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня.
593-600



  1.  
Повторення вивченого. Розв’язування складеної задачі на три дії за поданим планом.




  1.  
Контрольна робота №5




  1.  
Аналіз результатів контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.
601-609



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
610-615



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення (повторення).
616-621



  1.  
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.
622-628



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром.
629-636



  1.  
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач.
637-646



  1.  
Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква.
647-657



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.
658-667



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття  «зменшення числа в кілька разів».
668-673



  1.  
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
674-683



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.
684-691



  1.  
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах
692-699



  1.  
 Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
700-709



  1.  
Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника.
710-719



  1.  
Складання таблиці множення числа 6 (практичне ознайомлення) Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів з буквеним компонентом, у яких двічі повторюється одна і та сама буква.
720-729



  1.  
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час.Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
730-738



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами (величинами).Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
739-747



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Складені  задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.
748-755



  1.  
Таблиця ділення на 6 (практичне ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом.
756-764



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження добутку, коли один із компонентів стоїть у дужках. Знаходження довжини ламаної. Самостійна робота.
765-773



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів.
774-780



  1.  
Контрольна робота № 6




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Задачі на різницеве порівняння.
781-790



  1.  
Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння.  Обернена задача (практичне ознайомлення). Дії з іменованими числами.
791-798



  1.  
Складання таблиці множення числа 7 (практичне ознайомлення)Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7.
799-807



  1.  
Вправи і задачі на застосуваннявивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння.
808-815



  1.  
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.
816-825



  1.  
Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії.
826-834



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії.
835-842



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Зв'язок дій множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом.
843-849



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. Порівняння виразу і числа.
850-859



  1.  
Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії.
860-868



  1.  
Вправи і задачі на застосуваннявивчених таблиць. Пряма, точки, що лежать на прямій та поза нею. Порівняння довжин відрізків.
869-874



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці множення та ділення. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею.
875-881



  1.  
Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази з буквеним компонентом. Розпізнавання геометричних фігур.
882-891



  1.  
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста».
892-900



  1.  
Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Задачі на три дії. Знаходження периметру прямокутника. Складання і розв’язання задачі за коротким записом.
901-908



  1.  
Зв'язок дії ділення з дією множення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
909-916



  1.  
Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Самостійна робота.
917-925



  1.  
Складання таблиці множення числа (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Творча робота над задачею. Розв’язання задачі двома способами. Периметр.
926-934



  1.  
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння виразів. Розв’язання задачі виразом за поданою схемою.
935-942



  1.  
Таблиця ділення на 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа.
943-950



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило). Кресленні відрізків.
951-958



  1.  
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило). Кресленні відрізків.




  1.  
Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант)




  1.  
Аналіз контрольної роботи. Складені задачі на сумісні дії. Складання задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом.
959-964



  1.  
Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр.
965-972



  1.  
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії.
973-979



  1.  
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
980-987



  1.  
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків.
988-994



  1.  
Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число. Складання і розв’язання задачі на три дії за таблицею та поданим планом. Обчислення виразів з буквеним компонентом, що зустрічається двічі. Самостійна робота.
995-1001



  1.  
Множення одноцифрових чисел на 10. Ділення числа, що закінчується нулями на 10. Складання оберненої задачі. Ускладнена задача на знаходження невідомого доданка.
1002-1010



  1.  
Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складені задачі на сумісні дії. Складання задач за поданими блок-схемами.
1011-1018



  1.  
Контрольна робота №8




  1.  
Аналіз результатів контрольної роботи. Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складання блок-схем до задачі. Складання і розв’язання задач за поданими виразами. Обчислення виразів з іменованими числами.
1019-1025


Повторення в кінці року


  1.  
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків.
1026-1034



  1.  
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків.
1035-1042



  1.  
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків.




  1.  
Зв'язок компонентів при відніманні та при додаванні. Додавання і віднімання виду 28+5, 46-7. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (ознайомлення). Задачі на дві дії.
1043-1050



  1.  
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення іменованих чисел, дії з іменованими числами.
1051-1057



  1.  
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом та без переходу через розряд. Перевірка дій віднімання додаванням.
1058-1064



  1.  
Запис виразів за поданим текстом.




  1.  
Запис виразів за поданим текстом. Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Підсумковий урок за рік.
1065-1073




 Образотворче мистецтво
35 годин (1 година  на тиждень)

(за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко) до зошита з друкованою основою Трач С.К.  «Образотворче мистецтво»)

№ п/п
Тема уроку
Дата
Мова графіки та живопису
1.       
Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Практична робота «Сонячний день»

2.       
Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Практична робота «Хитра пляма».

3.       
Початкові уявлення про графіку. Основні графічні матеріали та інструменти. Практична робота «Хто у що вдягнений»

4.       
Засоби виразності графіки:лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображувальних предметів. . Ознайомлення з технікою «гратографія». Практична робота «Столітній дуб»

5.       
Чарівна палітра. Початкове уявлення про живопис. Практична робота «Золота осінь»

6.       
Колір – головний засіб виразності живопису. Передача багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Практична робота «Щедрий урожай»

7.       
Основні і похідні кольори. Теплі і холодні кольори. Практична робота «Гарячі піски пустелі»

8.       
Поняття про хроматичні і ахроматичні кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. Практична робота «Котик мій сіренький»

Мова скульптури, архітектури й декоративно прикладного мистецтва
9.       
Елементарні поняття про скульптуру. Практична робота «Ходить гарбуз по городу»»

10.   
Поняття про об'єм і фактуру. Практична робота «Лісові звірята»

11.   
Рельєф. Передавання фактури поверхні в рельєфі. Вико­нання з пластиліну рельєфного зображення. Практична робота «На дні морському».

12.   
Елементарне поняття про архітектуру. Основні елементи архітектурних споруд. Витинанка. Практична робота «Чарівні куполи соборів».

13.   
Силуетне зображення. Аплікація «Янголятко».

14.   
Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. Виготовлення новорічних іграшок.

15.   
Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. Аплікація «Вірні друзі».

16.   
Колективна практична робота «Новорічна ялинка»
-
Композиційні прийоми у графіці та живописі
17.   
Роль композиції у створенні художнього твору. Композиційні засоби. Малювання ілюстрації до казки І. Франка «Заєць та їжак»

18.   
Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові частини. Практична робота «Улюблений казковий герой»
С. 36
19.   
Поняття  врівноваженої та неврівноваженої композиції. Досягнення композиційної рівноваги шляхом  розташування на площині великих та малих елементів. Практична робота «Зимові розваги»

20.   
Способи передавання глибини простору, за принципом “ближче – нижче”, “ближче – більше”, “далі – вище”, “далі – менше”. Практична робота «Смачні фрукти»

21.   
Статична та динамічна композиції Елементарне передавання динамічного стану об’єктів. Практична робота «Зимова казка»

22.   
Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції. Практична робота «Гарна хата».

23.   
Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Малювання композиції «Святковий букет»

24.   
Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гаму, колірні асоціації. Практична робота «Танок метеликів»

25.   
Відтворення глибини простору за допомогою кольору. Створення  композиції «Весна прийшла».

Композиційні прийоми в скульптурі
та декоративно-прикладне мистецтво
26.   
Розширення понять про будову тіла тварин. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду тварин під час ліплення. Практична робота «У зоопарку»

27.   
Формування навичок створення статичного чи динамічного образу у скульптурі (круглій або рельєфі). Герой казки «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно»

28.   
Спрощення форми в декоративній композиції (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. Практична робота «Паперові дивоквіти»

29.   
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Колірна гама, особливості писанок різних регіонів України. Практична робота «Великодні писанки»

30.   
 Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Практична робота «Чудовий орнамент»


31.   
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Практична робота «Півень серед квітів»

32.   
Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Практична робота «Чудові візерунки»

33.   
Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. Практична робота «Подарунок для мами»

34.   
Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо. Оригамі «Песик»

35.   
Узагальнюючий урок.


Основи здоров’я
За підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С. Пономаренка, С.В. Страшка.
Тема уроку
Дата
Примітки
Здоров'я людини
1.
Ріст і розвиток людини. Індивідуальні особливості росту і розвитку учнів. Практична робота: вимірювання зросту і маси тіла( з допомогою дорослих)(с.3-9)


2.
Здоров'я і хвороби. Профілактика захворювань(с.10-13)


3.
Як захиститися від інфекцій. Інфекційні захворювання. Карантин.(с.14-19)


Фізична складова здоров'я
4.
Режим дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична робота: складання розпорядку робочого і вихідного дня.(с.20-25)


5.
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Організація відпочинку у класі  та вдома.(с. 26-29)


6.
Гігієна школяра. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури.(с.30-33)


7.
Здорові зуби. Практична робота:  як правильно доглядати за порожниною рота.(с. 34-37)


8.
Харчування і здоров’я. Вітаміни, їх значення для здоров’я. Практична робота: вибір корисних для здоров’я  продуктів (с.38-41)


9.
Культура харчування. Правила поведінки за столом.(с. 42-45)


10.
Фізичні вправи і здоров'я (с. 46-49)


11.
Правила  і процедури загартовування. Практична робота: вибір одягу за погодою(с.50-53)


12.
Узагальнення і систематизація знань учнів.(с.54)


Соціальна складова здоров’я
13.
Права дитини (с. 55-59)


14.
Твоя родина. Обов’язки дитини вдома і в школі.(с. 60-63)


15.
Наука спілкування. Умови взаєморозуміння. Практична робота: моделювання ситуацій невербального спілкування.(с. 64.67)


16.
Безпечні і небезпечні ситуації. Джерела допомоги і небезпечних ситуаціях. Практична робота : створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях.( с. 69-75)


17.
Помічники у домі. Небезпечні речовини.
(с.76-79)


18.
Безпека вдома. Користування телевізором, комп’ютером. мобільним телефоном. Практична робота: створення пам'ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефоном (с.80-83)


19.
Узагальнення і систематизація знань учнів.


20.
Безпечна школа. Можливі надзвичайні ситуації у школі. Шляхи виходу дитини зі школи. Практична робота: відпрацювання навичок виходу з приміщення школи(с.84-87)


21.
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка. (с. 88-91)


22.
На перехресті. Практична робота: моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті (с. 92-95)


23.
Тварини довкола нас. Безпека поводження з дикими і бездомними тваринами.(с. 96-99)


24.
Відпочинок на природі. Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги . Профілактика обмороження, перегрівання сонячних опіків(с.100-103)


25.
Сам собі лікар. Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота: моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах.(с. 104-107)


26.
 Узагальнення і систематизація знань учнів.(с.108)



Психічна і духовна складові здоров'я
27.
 Аналіз конторольної роботи. Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я. Практична робота : створення плакату «Захоплення нашого класу»(с.109-113)


28.
Друзі за інтересами. Вибір друзів(с.114-115)


29.
Людяність, вдячність, і співчуття. Як надати підтримку і допомогу. Практична робота: написання листа-подяки (на вибіручня).(с. 116-117)


30.
Реклама і здоров'я. Прийняття рішень. Вплив реклами на рішення людини.(с. 118-120)


31.
Життєрадісність і здоров’я .


32.
Правила літнього відпочинку.(с.124-125)


33.
Узагальнення і систематизація знань учнів.


34.
Підсумок за рік. Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок.




   


Немає коментарів:

Дописати коментар